Legyen 1 millió okunk a mosolyra!

Eladók, akik látványosan unják vevőiket

Bizonyos bolthálózatok eladói következetesen kedvesek, előzékenyek az emberrel, míg máshol kicsit sem vevőbarát a viselkedésük. Ami feltűnő, hogy nem arról van szó, hogy egyik ember ilyen, másik olyan, ez inkább egy jelenség: bolthálózatokra, cégekre egységesen jellemző, vagy éppen nem, egy meghatározó kiszolgálói attitűd.

Sok fárasztó vevő (mfor.hu)

Míg a DM-ben a pénztáros kisasszony általában a helyén van, kedvesen köszön, és magától bepakolja az árut a szatyorba, addig konkurensénél az esetek nagy részében a pénztárnál a vevő inkább nyűgnek érezheti magát.

Bővebben...

 

„A lecke, amit a bölcs embereknek az egész történelem megtanított, hogy az ötleteikbe bízzanak, ne a körülményekben”
- Ralph Waldo Emerson

Bizalom a munkahelyen

Miért fontos a bizalom?

Szervezeti szinten kutatások bizonyítják, hogy a munkatársak közötti bizalom erősödésével, az együttműködéseik költsége csökken. Ilyen költség az ellenőrzésé és a folyamat-követésé. Ebben benne foglaltak az un. intrinzik és extrinzik költsége.

Mi a bizalom?

Bővebben...

 

A mosoly értéke

A mosoly a pénz mellett a leguniverzálisabb fizetőeszköz. Ha megfelelően alkalmazzuk, bármit elérhetünk vele. Semmibe se kerül, de sokat ad. Gazdagabbá teszi azokat, akik kapják, és mégsem juttatja koldusbotra azokat, akik adják. Egy pillanatig él csak, de az emléke örökké megmarad. Senki sem olyan gazdag, hogy meglehetne nélküle, és senki sem olyan szegény, hogy ne lenne gazdagabb tőle. Boldoggá teszi az otthont, táplálja a jóakaratot az üzleti életben, és a barátság biztos jele. Nyugalom a megfáradtnak, napfény a csüggedőnek, világosság a szomorkodónak, és a természet legjobb orvossága a bajok ellen. Mégsem lehet megvenni, elkérni, kölcsönadni vagy ellopni, mert nem áru, csak önként lehet adni.